<script> <style>

HBF(Holland Blues Festival Grolloo - 13/14/15 Juni 2024  Crossroads Festival Bonn(BRD) Ledffoot - 10/05/2024 - Olst • Bluespeer 17 18 19 MEI '24 • NOT THE ROLLING STONES (UK) - zondag 26 mei 2024 Heino • Jam-Session Heino 21 April/12 Mei 2024 • THE MUDD FOOTE (USA) | zaterdag 14 september Heino • SUGARIFF, funky rockband uit Arnhem | zaterdag 09 november Heino •

Recensie: Dogleg Steve - Squeeky Shoes Blues 2017

Mijn echte naam is eigenlijk Steve Davis(Dogleg Davis). Ik speel gitaar sinds mijn twaalfde sinds mijn lieve moeder voor mij een klassieke gitaar heeft gekocht (waarvoor ik later een hoog niveau heb opgeleid). De gitaar zit in mijn ziel - het is mijn roeping om deze prachtige machine te spelen en vreugde te creëren in muziek voor iedereen die het wil horen.
Ik ben ook een bekwame producent en heb naast het produceren van mijn eigen albums ook productiewerk gedaan voor verschillende andere artiesten in opnamestudio's Dogleg Music en Dogleg (zie bovenstaande tabbladen).

Ik ben in de loop der jaren enorm beïnvloed door enkele van mijn gitaarhelden en het is niet verwonderlijk dat ze nog steeds een groot deel van mijn leven zijn - mensen zoals Robin Trower, Richie Blackmore en mijn all-time favoriet Mr Walter Trout.

10 tracks op dit blues album; met cover van Going Down(Freddy King) en de track Moutain Song doet met denken aan een intro van Molly Hatchet een sounthern rocky nummer
al met al een aardig album, mijn voorkeuren: Mountain Song, Peace Of Mind
***
http://www.doglegsteve.com/

Fotosbluesrock.nl